Δευτέρα 2 Ιουλίου 2012

Μιχάλης Ασλάνης: «Γιατί πουλάω τα σπίτια μου σε Μύκονο και Λυκαβηττό»

Απάντηση στο δημοσίευμα Κυριακάτικης εφημερίδας δίνει ο γνωστός Χαλκιδέος σχεδιαστής -που μόλις επέστρεψε από Βραζιλία- για τον πραγματικό λόγο πoυ βγαίνει στο σφυρί το σπίτι του στον περιφερειακό του Λυκαβηττού και η βίλα του στην Μύκονο.

«Το σπίτι στην Μύκονο το έχω 22 χρόνια. Και δεν πωλείται, ενοικιάζεται. Ξέρετε εγώ είμαι μόνος μου και είπα να το νοικιάσω όπως κάνουν πολλοί. Και γιατί όχι; Σε τόσο δύσκολες εποχές, είναι σημαντικό να έχεις κάποια χρήματα βοήθεια, έτσι δεν είναι; Όσον αφορά το σπίτι στον Λυκαβηττό, το πουλάω γιατί δεν το χρειάζομαι πια. Δεν είναι για ανθρώπους που μένουν μόνοι τους σαν και μένα. Επαγγελματικά δεν με βολεύει καθόλου».

Αυτά δήλωσε ο Μιχάλης Ασλάνης στο Star, απαντώντας στο δημοσίευμα της Real News που τον ήθελε να τα πουλάει λόγω χρεών. Ο ίδιος λόγος δηλαδή που -σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας-τον οδήγησε στο να μεταφέρει το ατελιέ του από την Αναγνωστοπούλου στο Κολωνάκι, στην οδό Μίκωνος στου Ψυρρή, όπου συνεχίζει να σχεδιάζει νυφικά, παιδικά ρούχα και είδη σπιτιού.

Η τιμή πώλησης του διαμερίσματος στο Λυκαβηττό, με την μπανιέρα στην κρεβατοκάμαρα και την εξωτερική πισίνα, ανέρχεται σε 650.000 ευρώ. Αλλά η πώλησή του είναι μπλοκαρισμένη.Ενώ στο σφυρί βγαίνει και η βίλα του σχεδιαστή στη Μύκονο, που βρίσκεται στην περιοχή Κανάλια.

Συγκεκριμένα για τα χρέη που φέρεται να έχει προς τους υπαλλήλους του, ο Ασλάνης δήλωσε στο Star «Υπάρχουν κάποια χρέη τα οποία λόγω κρίσης καθυστερούν, αλλά είναι μικρά. Είναι σε τρεις υπαλλήλους, τα οποία και θα τα αποδώσω, γιατί άνθρωποι σαν εμένα δεν τους έχουν φάει πενταράκι, όπως λέγανε παλιά».

Το μόνο σίγουρο είναι ότι ο Μιχάλης γύρισε από την Βραζιλία, όπου μετακόμισε το 2010 προκειμένου να κάνει ένα απολογισμό και να σχεδιάσει τις νέες του κινήσεις, αποφασισμένος να τακτοποιήσει όλες του τις εκκρεμότητες.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...